söndag 25 maj 2008

Tick tack

Resan narmar sig nu sitt slut och vi ar ganska sa inriktade pa hemfarden nu.. Vi har bara ett litet stopp i New York kvar..

Som ni vet ar vi i Miami nu och vi har det otroligt bra.. Bor pa South Beach och hostlet ligger bara ett armborstskott fran stranden.
Det ar sa satans mycket folk har.. speciellt nu da det ar Memorial Weekend har i USA.. Man far ledigt och aker till florida for att supa och hedra alla soldater som mist livet i militarens tjanst.. Av nagon anledning ar det bara svarta manniskor som kommer hit.. Vi snackar tusentals manniskor som bara aker runt i feta bilar, ropar pa tjejer med feta andalyktor, blir haffade i knarkrazzior och har tander av guld.. Vi smalter inte direkt in.. Men vi har javligt kul anda.. och nu har de andra grabbarna ocksa kommit hit och Eriksson har ocksa joinat fran skell. Vi solar och badar pa dagarna och dricker ol pa kvallarna. Imorgon hyr vi nog bil och aker ner till Key West ett par dagar, innan jag och Anton tar oss upp till NY for att avsluta trippen dar..

Idag akte alla utom jag och Nisse och tittade pa Baseboll.. vi var lite slitna fran igar sa for oss blev det en dag pa stranden.. jag har aldrig sett sa mycket folk pa en strand forut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sett sådär mycket folk på en E-Type konser någon gång?

/Kent-Leif

Anonym sa...

Halla pojkar!

Nar kommer ni till NY? Vi bor pa Village Inn pa Lower East iaf. Ni kan val hora av er sa styr vi upp nagot.. Jag har min mobil (+46702665963) sa slang ivag ett sms eller nagot.

So Long!